Träff med malin

Kom nyss hem från träffen med min kompis Malin. Hon har hästen hos sin mor, så vi bestämde träff där och tog sen en ridtur tillsammans i det skapliga höstvädret.
 
Vi hade massor att prata om, och det blev aldrig tyst. Vi har mycket gemensamt, och är dessutom väldigt lika med vad vi tycker och tänker.
Ridningen gick jättebra. Jag fick låna Malins mors häst Proud, och han var väldigt trevlig att rida. Lugn och snäll med mycket framåtbjudning, såna hästar gillar jag!
 
Hade så kul att jag helt glömde bort att ta några bilder. Min mobilkamera har nämligen börjat funka igen, Jippi!
 
Vi pratade om att hon och pojkvännen borde komma över på middag nån helg framöver, och hon gillade idén. Ska kolla med Johnnie om vilken helg som passar bara :)
 
Nu ville Johnnie ha hjälp med något. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0