Fira bror min!

Idag ska min äldsta bror firas då han fyllde 29 för några dagar sedan. Vi tänkte grilla och syrran står i vanlig ordning för tårta och liknande. Finns många fördelar med att ha en konditor i familjen!
Ser fram emot att träffa familjen i samlad trupp, det är alltid lika kul. Dessutom är det första familjeträffen sedan Ludde kom ut, så vi får se vad han tycker om det hela. Han gillar när det händer mycket runtomkring, så han kommer nog vara mer än nöjd!
 
Nu ska jag gå ut i solen och njuta en stund, innan jag måste göra mig och familjen klar för att åka. Luddes faster ringde och ville träffa honom under dagen också. Dom har precis kommit hem från semestern så hon har nog helt enkelt fått lite "Ludde-abstinens" under resan.
 
Återkommer förhoppningsvis senare under dagen med fler inlägg från dagens påhitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0