Julfirande :)

Får ursäkta den dåliga uppdateringen, har haft fullt upp fram tills nu när jag fick en liten lucka :)
Jag tänkte visa er lite bilder från julfirandet, men dessvärre glömde jag min kamera hemma hos Johnnie och mig, så ni får nöja er med lite mobilbilder tills vidare!



Som sagt firade vi jul dagen före självaste julafton pga att mamma och pappa skulle jobba. Visst känns det lite konstigt, men man vänjer sig med tiden och lever sig in i julstämningen ändå. Även om det inte visas Kalle Anka..
I år var min familj hembjudna till mig och Johnnie för att fira jul och jag tror inte kvällen kunde bli bättre. Alla hade trevligt, maten var god och alla gillade sina julklappar.

Som sagt, mer bilder kommer sen :)





Efter julfirandet åkte alla hemåt. Jag och Johnnie åkte också hem till mamma och pappa för att mata lillkalven. Bara för att det råkar vara juletider ska man inte glömma bort att sköta sina djur.
Så med arbetsjacka, utbytt huvudbonad och finkläderna under matade jag lillkalven som glatt sög i sig all mjölk. Sen när mjölken var slut försökte hon dia på mina byxor, men insåg snabbt att det var lättare att dia på Johnnies byxor som var något mer pösiga :)



nu måste jag skynda vidare. Ska hem till Johnnies far och käka/fika(vet inte riktigt vad som väntar..) och sen ska jag och Johnnie vidare på förfest för att sen hamna på en fest i Tierp.
Full fart :)

tjao!

 


Kommentarer
Postat av: Before29

idioti ja !!! Uschanamej för ankan, vad sker diag då såhär dan efter?

2009-12-25 @ 12:16:53
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0