Hösttrött!

Jag blir alltid trött och slö på hösten, hur jag än gör. Förut trodde jag inte att jag var en sån där person som blev deppig och nere under höst och vinter, men nu i år märktes det tydligt.
Plötsligt var energin borta och jag fick svårt att komma upp ur sängen. Vanligtvis går jag alltid upp 7-8, men på senare tid brukar de bli 9-9.30... skärpning!

Men jag har alltid älskat våren då allt kommer igång igen. Fåglarna, träden, gräset..allt! jag vaknar med naturen helt enkelt :)

Hösten är en väldigt fin årstid. Alla färger är underbara!

Jag motionerar fortfarande nästan varje morgon då jag inte kan låta bli att röra på mig och framförallt vara i naturen.

Alla årets årstider har sin charm. Även om Hösten å våren är leiga, sommaren är het och vintern svinkall. Dessvärre blir de ofta så att man jämt längtar till en annan årstid.. Under dom hetaste sommardagarna vill man inte ha annat än vinter och när snön väl fallit och man hoppar in i sin kalla bil vill man ha sommar. Man är aldrig helt nöjd :)



Fast jag gillar ändå våren bäst, för då är man oftast trött på vintern och vet att man har hela sommaren framför sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0