Vinterpromenad :)

Idag när jag vaknade kände jag mig för första gången på länge riktigt utvilad. Hade jag fått sova en timme till hade jag säkert vaknat utan mobilens alarm. Jag har ju varit så otroligt trött hela vintern.. Jag är en sån där person som älskar våren då all energi bara bubblar inom mig. Då brukar jag alltid skutta omkring likt en kalv på grönbete :) Nu började jag längta otroligt mkt efter våren.. Och varje dag det är soligt och fint ute börjar jag längta ännu mer!

Efter att ha sovit bra(förutom en mardröm) kände jag att jag var sugen på att gå en sväng. Kolla vilka häftiga ögonfransar jag fick :)


Det är inte så kallt som det ser ut, för jag hade pälsat på mig bra!

Här är några bilder från promenaden:






Nu ska jag sova :)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha men jag är livrädd för flygplan också, är en mes I know.

2010-01-12 @ 08:10:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0