Jobb, massor med jobb!

Den här veckan kommer bli hård. Iaf för mig som inte är van att gå upp tidigt. 
Chefens pappa och mamma åker utomlands imorgon så jag ska jobba från 04.00 till ca 19.30 varje dag tills tisdag nästa vecka. Självklart får jag några timmar ledigt mitt på dagen, men som sagt, för mig som inte är van blir det tröttsamt ändå. Framförallt då jag är morgontrött av mig :)

Sen är det inget vidare att vara ifrån Johnnie så länge. Man har ju blivit lite bortskämd nu när man bor tillsammans med honom och träffar honom så gott som varje dag. Men förhoppningsvis kommer han och hälsar på under veckan!

Träffade Emilia i stan igår eftermiddag. Det var trevligt att fika och strosa runt bland affärer och prata om allt möjligt. Först var jag inte så sugen på att åka till stan då jag drabbades akut av jag-vill-inte-göra-nåt-alls-sjukan. Men efter att ha ringt och pratat med Emilia skuttade jag in i duschan och stack iväg. För jag ville ju träffa henne, men kände mig lite trött och slö.
Men jag ångrar inte att jag åkte in, för det var som sagt riktigt trevligt!

Det är härligt att umgås med kompisar som man kan prata om allt med, för samtalen blir så mkt roligare och ärligare då! Iofs är jag en sån person som kan prata om det mesta med dom flesta, men det är ändå nåt speciellt med att sitta och prata i timmar med en bra tjejkompis.
Roligast är att i efterhand gå igenom allt man hunnit prata om och hur samtalet kunde gå från jobb till sex och vidare till vilken mascara som är bäst.  
Samtalen tar såna snabba och konstiga svängar och minsta lilla ord kan leda vidare till ett helt annat ämne.
Har ni tänkt på de?

Och när jag tänker efter pratade jag och Emilia om bland annat: Sex, jobb, kompisar, fest, syskon, knark, smink, kläder, skor, mat, barn, pojkvänner, gamla ex..osv osv.. allt i en enda röra :)
  

Nu är det dags för mig att skutta isäng!

Tjao!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är väldigt glad att vi sågs i söndags, det gjorde min dag! :) vi pratade ju om att ses nästa helg också, jag kan kanske hälsa på på sön? min syrra kanske kommer över nästa lörd. puss :)

2010-03-08 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0