Koborste!

Har precis kommit hem från jobbet och sitter nu i soffan och dricker te. Måste få upp värmen i kroppen, framförallt händerna..
Jag har otroligt hungrig och godissugen när jag kom hem, men lite fil, müsli och 2 mackor har fixat både hunger och godissug. Bra de, då kan jag spara chipsen till ikväll :)

Fotade våran nya ko-borste innan jag åkte ifrån jobbet:




Självklart så ville ingen ko demonstrera hur man använder borsten..
När kon knuffar på den börjar den gula borsten rotera så att kon kan klia sig emot den. Borsten kan man vicka åt alla håll, den blå "armen" kan man vicka fram och tillbaka.

Korna har inte riktigt fattat hur man använder den än, men allt fler börjar inse att den nya grejen inte bara är en prydnad utan att man kan dra nytta av den :)

Tjao!

Kommentarer
Postat av: pilon

2010-12-02 @ 03:08:56
Postat av: Sandra Törnberg

Det gulligaste jag hört talas om gällande kor =D

jag visste inte att kor har så stort klibegär :D

2010-12-02 @ 03:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0