Film och koborste :)

Sitter här framför tv:n och kollar på filmen "Cliffhanger". Den började kl. 21.00 och Johnnie sa att den var bra. Började kolla och nu vill jag se klart den, men jag tycker faktiskt att den är rätt hemsk.. Jag vill inte avslöja handlingen, men jag håller med om att det är en bra film! Värd att se :)


Johnnie har gått och lagt sig eftersom han ska upp tidigt. Jag ska bara se klart filmen(som slutar om 10 minuter) och sen ska jag göra honom sällskap.

Blev klar rätt tidigt idag, men blev kvar på jobbet lika länge som vanligt ändå. Det är så att chefen köpt en koborste som dom satte upp strax innan jag skulle hem. Var ju tvungen att se kornas reaktion!
Försökte hitta en bild här på internet, men det var fattigt.. Hittade bara en bild på en enklare, äldre variant. Den får duga tills jag tagit egna bilder!


Den ska korna kunna klia sig emot, och när dom gör det börjar den rotera. Våra kor fattade dock inte grejen med den utan kliade sig bara lite på huvudet. Men jag är säker på att dom har pluggat på under natten och vågar klia sig över mer av kroppen imorgon!
Hoppas på att jag kan få några fina bilder på korna vs. koborste under veckan :)

nä, nu tog filmen slut. dags att sova!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0