Uppdatering :)

Sådär ja, middagen avklarad!

Sitter just nu i soffan med datorn i knät och kollar på tv. Ska strax gå och lägga mig, men tänkte bara uppdatera bloggen lite snabbt.

Tog en ridtur på Bullen idag, och eftersom det var kyligt passade jag på att inviga mitt nya ridtäcke. Skrittade mest, men för att testa hur pass bra täcket satt galopperade jag även en bit. Satt perfekt :)

Känns så tråkigt att uppdatera bloggen när jag inte har möjlighet att ladda upp nya bilder. Har ju glömt sladden jag ansluter mobilen till datorn hos en kompis.. Får försöka använda min vanliga kamera oftare!

Min chef har rest till Irland, så nu blir det långa dagar fram tills lördag kväll. Tänkte ta sovmorgon imorrn bara för att ladda upp batterierna :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0