Tårta nr 1.

Jag frågade syrran om hon kunde göra en tårta till mig att ta med till jobbet nu när jag fyllde år. Förklarade lite snabbt vad jag tänkt mig för tårta och här har vi resultatet:











Chefens dotter blev tydligen så imponerad av tårtan att hon ritade av den. Gulligt :)

Tårtan var både underbar till utseendet och smaken. Och en av mina kompisar blev otroligt sugen på att beställa en tårta till sin födelsedag efter att jag skickat en bild till henne. Syrran gjorde bra reklam för sig genom att baka ko-tårtan!
Kan tillägga att marsipanen smakade choklad och även tårtbottnarna hade samma smak. Mums!

Syrran ska baka 2 till tårtor åt mig den här helgen, så hon har fullt upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0