Jobba hela dagen lång :)

Jobbar hela dagen idag, men det gör inte så mkt eftersom jag är på väldigt gott humör. Det var väldigt bra musik på radion den här morgonen så jag sjöng med till det mesta. Brukar göra det när jag är på bra humör, så det är tur att jag mjölkar själv :)
Det goda humöret beror nog mest på det mildare vädret, vårkänslor!!

Jag har precis käkat frukost nr 2(äter nr 1 innan jag går ut och börjar jobba) och sta strax ut och kavla upp ärmarna.
Det står lite allt möjligt på dagens schema. Klippa kor, rengöra vattenkar, ströa åt kalvarna, göra rent kalvarnas hinkar... dessutom brukar chefen ha lite saker han behöver hjälp med, så dagen kommer nog flyta på bra. Hatar när man inte har nåt att göra, så jag vill ha många punkter att pricka av!

haha, observera kalven där bakom som suger på grinden..

 

Det verkar som om jag blir ledig på fredag eftersom jag jobbar heldag idag. Jippi! Långhelg :)

 


Kommentarer
Postat av: camilla

jag läste texten kollade på bilden och tänkte, gud vilken söt kalv.. sen läste jag texten under, och tänkte vilken kalv?! men sen när jag såg den haha gud va jag skrattade, ser ju ass kul ut! kram

2011-02-02 @ 12:45:22
URL: http://gustavssonstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0