Några bilder från Teneriffa! (del 1)

Här kommer några bilder från semestern! Eftersom min internetanslutning är rätt seg tar det lång tid att ladda upp bilder. Därför kommer jag ta några bilder i taget :)

Vår utsikt från balkongen. Vi hade vår balkong på hotellets baksida, men det var bara skönt! Varmt och soligt på förmiddagen, svalt och skönt på eftermiddagen. Dessutom fick vi vara ifred eftersom poolen var på andra sidan. så vi hade ett riktigt bra rum :)




Vi blev direkt kompisar med en haltande duva. Jag kunde näääästan klappa den :)


Utsikt från poolen!




Det känns som om vi inte gjorde nåt annat än åt, sov och solade. Och en kväll när jag ätit mkt tog jag en liten bus-bild på min mage! Spände ut den ordentligt så att jag såg ut att vara gravid :) Obs: Jag är inte gravid! haha!


Vad vore bloggar utan egobilder?


Mer bilder kommer inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0