Gymnastikhoppning :)

Idag åkte jag med Bullen till ridklubbens bana för att delta i en gymnastikhoppning. Bullen har fått vila en vecka pga att han är oskodd i bak. Har nämligen märkt att han inte jobbar riktigt lika bra i dressyren sen han blev barfota i bak.

Hoppningen gick dock bra och han var jätteduktig! Dom mindre hindren går sådär, men dom lite högre hoppar han jättefint över. Kanske det kan bli en liten hopphäst ändå :)

Vi behöver verkligen öva på gångarterna och övergångar, så ska vi nog kunna delta i lite klubbtävlingar nästa sommar. Det är iaf mitt mål.

Mamma kom över en snabbis och fotade lite. Hon jobbade, så därför kunde hon inte stanna länge. Men jag är jätteglad över att hon är med och filmar/fotar, det är jättenyttigt för mig att se!

Här har vi några av bilderna: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0