Elmia

Igår åkte vi till Jönköpring för att gå på Elmia och kolla på lastbilar och allt däromkring.
Min favoritdel är utan tvekan dom stylade lastbilarna, och jag kan verkligen inte se mig mätt på vissa bilar! Så otroligt mycket detaljer, snacka om jobb vissa lagt ner på sina fordon!
 
Min favoritplats på mässan:
 
 
 
Tre bilar blev utan tvekan mina favoriter. Älskar delas motivlack, detaljer och idéer!
 
Motivlacken på den här bilen fick mig verkligen att stanna till och bara stirra. Alla små detaljer överallt! Vågorna, tjejerna, skeppen..
 
 
 
Läste om den här bilen i en av Johnnies tidningar. Den hade en fin historia bakom sig, och det var kul att se bilen i verkligheten när man läst om den tidigare. Tänk att man kan motivlacka så verklighetstrogna ansikten!
 
 
 
 
Dom flesta har väl sett filmen "Nu blåser vi snuten"? Den här bilen har det temat, och den är otroligt fin. Över hela fordonet kan man läsa citat från filmen. Bland annat: "For the glory, for the money, for the fun" som ni ser i fram på bilen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0