Regn regn regn!

Vilket väder det varit idag! Det har riktigt öst ner vatten från skyn, och jag har känt mig som en dränkt råtta :)
 
Vädret var helt okej när jag kom till jobbet, sen när det blev dags att kolla djuren ute på betet öppnade sig skyn och det började verkligen ösa ner. När jag väl kom tillbaka till gården droppade det om hela mig. Chefen bara flinade...
 
Men trots det var jag på gott humör, gillar när det regnar! Sålänge man har ombyte är det bara kul när det regnar ordentligt, blir liksom lite av en utmaning då!
 
Nu är jag hemma och efter en härlig dusch drog jag på mig mjukiskläder. Väldigt skönt efter en lång, blöt dag. Innan jag skuttade in i duschen cyklade jag en mil och gick ca 2 km med vovven. Duktig flicka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0