Besök i stan

Har precis kommit hem från stan efter en fika med 2 av mina vänner, Sandra och Karin. Karin hade inte tid att stanna så länge, men det var ändå underbart att få sätta sig ner och prata lite om allt möjligt. Uppdatera sig lite!

När vi fikat klart och Karin stuckit vidare gick jag och Sandra en sväng på stan. Träffade även på Sandras föräldrar en snabbis. Var jättelängesen jag träffade dom senast, så det betydde mycket för mig att krama om dom och prata lite. Jag och Sandra har varit vänner sen lekis så hennes föräldrar har träffat mig en hel del genom åren :)

Handlade lite småsaker i stan, är ju sällan i stan så jag passar alltid på att köpa lite smått och gott jag behöver när jag är där.

För nån vecka sen fick jag ett härligt kort av mamma hon köpt i stan. Älskade "stilen" på kortet, och bestämde mig att köpa fler. Har en idé som jag ska använda dom till :) Det gula kortet fick jag av mamma, övriga köpte jag själv.


Lite hårprodukter inhandlades. Olja, inpackning och värmeskydd. Har inte testat dessa märken innan, så dehär blir intressant!




Nu ska jag åka och mocka hos Fölis(eller Flamman, som jag tänker börja kalla henne. Kan inte kalla henne fölis hur länge som helst..plutten växer ju!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0