Full fart!

Idag har jag ridit nästan hela dagen!

Först red jag och syrran hela vägen till DRK´s ridbana för att delta i deras paketjakt. Paketjakt innebär att man rider en tipsrunda. Svarar på frågor och en utslagsfråga. Som pris får man ett paket med smått och gott :)

Jag red Mirran och syrran red Bullen. Tyckte att det var bra för framförallt Mirran att vara med lite på såna här enkla "tävlingar" så att hon kan vara lugn och sansad när vi väl åker på en mer ordentlig klubbtävling. Måste ju skaffa sig vana på nåt sätt..
Allt gick jättebra, och vi var både nöjda och trötta när vi kom hem.

Nu på kvällen hade jag lite överskottsenergi, så jag åkte till Åsa och red hennes frieser Teklan. Åsa har opererat handen och kan inte rida på ca 2 månader, så jag erbjöd mig att hjälpa till.

Efter det känner jag mig helt slut i kroppen, härlig känsla! Då vet jag att jag jobbat ordentligt med hela kroppen. Kan tillägga att jag klippte gräset här hemma mellan ridturerna.. Bra träning :)

Nä, nu måste jag sova! Bilder från paketjakten kommer inom kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0