Frukost

Har precis ätit frukost och kollar på programmet "Efter tio". Ju mer jag kollar på tv om dagarna, desto vettigare program blir det. Förut, när jag bara kollade någon timme per dag, ville jag ha nåt väldigt lättsmält. Men nu kollar jag allt mer på "vettigare" saker, som nyhetsmorgon och nyheter. Lessnar så fort på enklare program..
 
Blev en väldigt lätt frukost idag. Lite yoghurt med müsli, ett halvt glas juice och en apelsin.
 
Tidigare hade jag ALDRIG klarat mig på en så lätt frukost, men nu när jag inte gör av med så mycket energi behöver jag inte mer. Dessutom börjar det bli trångt i magen, så jag får inte plats med så mycket!
Förut åt jag en ordentlig tallrik med fil/yoghurt och müsli/flingor, ca 2 knäckemackor med ost och frukt. Det klarade jag mig på fram till lunch, om jag åt nåt litet mellanmål påväg till jobbet.
 
Idag känner jag mig pigg, och strax ska jag gå en promenad i solen. Tänkte försöka städa lite här inne också, men det får bli senare på dagen. Vill försöka vara ute nu när det är så fint väder..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0