Ikea

Efter dagens besök på sjukhuset åkte jag och Johnnie till IKEA för att handla lite smått och gott. Mest grejer till den lilla grabben.
Vi behövde en madrass till hans säng, plus lite sängkläder, täcke, kudde osv. Vi har fått lite sängkläder och sånt, men det är bra att ha lite reservgrejer. Ifall han är en liten kille som spyr mycket eller liknande.
 
Även någon form av förvaring till hans kläder och grejer, men en hylla som föll mig i smaken hittade jag inte. Tänkte mig en hylla med några lådor i, det räcker. Eller möjligtvis någon form av byrå. Mamma ska troligen in dit imorgon, så jag kanske hänger med och tar mig en titt igen. Annars hittade jag allt jag ville ha idag.
 
 
Detta är första gången vi köper nåt till den lille, vi har nämligen inte vågat tidigare på grund av alla problem. Nu kommer han ut om ca en månad, och då känns det som att vi kan sätta igång med dom inköp vi behöver göra.
 
Vi har som sagt fått en hel del kläder, så vi behöver inte köpa mycket sånt. Johnnies syster och hans brors tjej var på någon loppis/klädbytardag och köpte underbara kläder som dom gav till oss. Det märks att dom hade framförallt mig i åtanke när dom handlade. Motiv med får, kor och mumintroll är helt min stil, och helt klart nåt jag vill klä min lille grabb i :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0