Myggor

Har varit ute på en liten promenad med Ludde idag. Nu när ryggen börjar bli bättre kan jag "ta ut svängarna" mer och mer, så nu kan jag gå kortare svängar utan att ryggen skriker.
Men det blev bara ca 1 km, för den är ju inte helt bra än. Vill inte riskera att ligga på soffan hela dagen bara för att jag överanstränger ryggen på förmiddagen!
 
Ludde, som varit hur pigg som helst hela morgonen, sov som en stock i vagnen. Gick dessutom på en skogsväg, men trots lite ojämnt underlag sov han gott. Myggen var dock inte lika lugna, så jag fick försvara oss ordentligt. Ludde har i alla fall ett myggnät som håller dom flesta borta, men jag hade behövt ett jag med. Glömde myggsprayen hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0