En timme kvar!

En timme kvar tills jag åker hemifrån. Ludde har skött sig bra i natt och även om han velat ha mat relativt tätt så har han snällt somnat om efteråt. Fick ta hela natten själv den här gången, så jag är inte helt utvilad. Men vilken småbarnsförälder är de?
 
Är lite nervös inför loppet idag. Brukar nästan alltid vara lite nervös, det är så det känns när jag är laddad och på hugget. Men idag är jag nog lite extra nervös, eftersom jag vet att jag inte kommer kunna prestera som jag vill.
 
Nä, nu ska jag packa klart(behöver ha med lite extra kläder ifall det är kallare än jag trott), äta frukost och borsta tänderna.
 
Hörs senare under eftermiddagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0