Mör

Nu känner jag mig lite lagom mör. Igår red jag båda hästarna, första gången på flera veckor då dom fått en liten viloperiod. Detta brukar ge en härlig träningsvärk i ljumskarna och låren.
Idag har jag dessutom joggat en sväng innan jag åkte och spelade bandy i vanlig ordning. Efter det avslutade jag med att åka hem till föräldrarna och sköta om alla djuren(mamma och pappa jobbade kväll).
Så nu sitter jag har och känner mig sådär härligt trött i kroppen. Någon kommer sova riktigt skönt i natt!
 
Imorgon ska jag åka och klättra med mina bröder och troligtvis Anders. Ludde kommer få hänga med eftersom Johnnie ska jobba.
 
Jag ska försöka återkomma imorgon med lite roligare inlägg, om jag hinner och Ludde tillåter vill säga! Men nu vet ni i alla fall att jag lever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0