Duracellkaninen!

Sitter här å lyssnar på Laura Pausini å James Blunt me låten "Primavera in anticipo". Har aldrig gillat James Blunts låtar tidigare, men denna föll ja för. vet inte varför, men på senare tid har ja blivit svag för låtar där både en tjej å kille sjunger. men rösterna måste passa ihop, å de lyckades james blunt me den här gången :)

Känner mig som en riktig duracellkanin just nu. jobbar HELA dagarna, å sover endast 4-5 timmar per natt (van vid 8..). e endast ledig 3 timmar mitt på dagen, å då äter ja, joggar iväg på en tur för att kolla djuren ute på bete å skriver några rader här.
knappt så att man kan kalla de ledighet..jobbar ju till å me på joggingturen som sagt, men de e bra, för då slår ja 2 flugor i en smäll. slipper kolla djuren på betet senare om ja kollar dom när ja ändå e ute å kutar omkring.
men som sagt, känner mig som en duracellkanin. förstår inte själv hur ja orkar, ja bara går å går..
Man brukar ju säga "man blir som man umgås", å efter några månader me arbetsnarkomanen Johnnie verkar mitt liv ha ändrats ordentligt. Ja har energin, han har arbetsviljan. å vi verkar smitta varandra, för han e ute å motionerar å ja jobbar allt mer :)
Ja gillar att jobba, så ja klagar inte. fast ja borde försöka sova mer om nätterna..

Ikväll ska troligen johnnie komma över hit å tillbringa natten tillsammans me sin lilla kodyrkande duracellkanin. ska bli kul att se honom igen, var alldeles för länge sen! har saknat honom mer än ja borde.. min lilla fina pojk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0