Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen! Har varit på jobbet sen i lördags morse, så det känns lite ovant att vara hemma. Ändå har det bara gått några dagar! Tänk vad snabbt minnet försvinner..

Chefen sa att jag fick åka hem direkt efter morgonmjölkningen om jag ville, men jag hade lite att göra så jag stannade kvar fram tills halv 12. Han påpekade att jag var kvar och undrade(med glimten i ögat) om jag var sugen på att jobba hela eftermiddagen också.
Visst hade jag kunnat de, men är man inställd på lediget känns det lite surt att jobba vidare.. Men ork hade jag!
Att jag stannade kvar längre än jag behövde kan ju betyda att jag helt enkelt trivs på jobbet :)

Bjuder på en sommarbild, som tröst i kylan.. Gården jag jobbar på syns i bakgrunden.



Tjao!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

alltid trevligt då jobbet är som hobby :)

2010-12-08 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0