Dansbandskväll

Igår spenaderade vi kvällen i Tierp till tonerna av dansbandet Black Jack. Dom spelar på Möbeln(som lokalen heter) varje år och vi brukar åka dit. Man träffar ofta på många man känner och sitter man inte och pratar vid nåt bord, svänger vi våra "lurviga" ute på dansgolvet. 

Det blev en riktigt trevlig kväll, och vi alla dansade en hel del med alla möjliga. Fast jag skulle vilja gå en kurs med Johnnie så att vi kan dansa mer, för jag kan dansa lite men inte han. Och det är ju han som ska föra..

Tog en bild i farten precis innan vi åkte hemifrån:

 

Hade inte tid att ta nån bättre bild, men kvällens klädsel var: Ett långt linne,en snygg tröja, tights, stövlar med höööga klackar och en hel del smycken. Kul att få klä upp sig lite emellanåt när man mest går i skitiga arbetskläder!

Nu väntar jag på att Johnnie ska komma hem med pizza, för vi var sugna på det :) Sen funderar jag på att åka hem och rida en sväng.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad e de jag läser?! lilla gumman de tant varning på dansbandsmusik :) haha välkommen till dansbandsvärlden! tycker absolut ni ska gå kurs! de så jätte jätte jätte roligt när man väl kan dansa!!! anmäl er nu på en kurs jag lovar de e värt pengarna !! =)

2010-12-27 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0