Julklappar!

Nu var det några dagar sen jag skrev ett nytt inlägg.. Har inte haft tid! Men nu tänkte jag klottra ner några nya meningar :)

Har precis kommit hem från en rask promenad med Viggo. Igår joggade jag samma sträcka, men idag kände jag att det sved lite i halsen så jag valde att ta det lite lugnare. Jag vet inte om det är en förkylning som gror, men jag vill vara på den säkra sidan..

Julklappsinhandlandet går rätt bra, och nu har jag bara några få julklappar kvar att köpa. Tänkte åka till Uppsala nu i helgen och handla det sista. Kommer vara mkt folk, men jag får skylla mig själv att jag inte handlade tidigare!
I söndags åkte jag, Johnnie och Pontus till Valbo köpcentrum i gävle för att handla julklappar. Att det sen bara var jag som handlade är inte direkt förvånande. Johnnie har valt att vara med på dom julklappar jag handlar åt min familj istället för att köpa helt egna åt dom. Jag kommer ju knappt på vad jag ska ge dom, så när Johnnie undrade vad han skulle ge dom såg jag ut som ett frågetecken..
Johnnie gillar inte ens julen, så han vill helst hålla sig borta. Jag däremot, tycker att det är jättemysigt att handla julklappar, lyssna på jullåtar(sålänge dom inte spelats 50 gånger det senaste dygnet) och träffa familjen.

Även om vi åkte till Valbo för att handla julklappar, kunde jag inte låta bli att köpa en mysig tröja jag hittade..
Mysiga tröjor får man inte förmånga av på vintern!


Köpte också några doftljus till mig själv. Jag är galen i levande ljus..

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0