Monday morning :)

Nej, det är inte måndag morgon, jag vet! "Monday morning" är nämligen titeln på en av mina nya favvolåtar :) Det svänger om den, men de är ändå ingen discomusik(som så mkt annat jag lyssnar på).

Monday morning- Melanie Fiona
http://www.youtube.com/watch?v=sG8QgSzY3nI

 

Jobbar hela dagen idag, dvs både morgon och eftermiddag. Vi tar 2:a skörden just nu, så jag jobbar hela dagen bara för att dom andra ska kunna ägna sig åt det. Jag gäspar och känner mig lite slö, men det är nog bara för att jag sitter och tar det lugnt nu. Men strax ska jag ut och fortsätta jobba.

Igår ringde en av mina barndomsvänner(känt varandra sen lekis) och det var kul att få prata med henne då det var längesen senast. Efter ca 30 minuter bröts det pga att mitt batteri laddade ur, men vi ska kanske ses på fredag så det gör inte så mkt.

Igår lyckades jag köra sönder lill-traktorn här på jobbet också. Höll på att skrapa dynga hos korna då ena framdäcket trillade av. Har en finfin bild på det, ska försöka ladda upp den inom kort..

Nä, nu ska jag kika vidare här på internet. Är otroligt sugen på att jogga lite, men det får jag spara tills imorgon!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0