Att-göra-lista

Har precis kommit hem från en joggingtur. Skönt att få springa lite, för då känns det som om man får en bra början på dagen!

Idag är jag ledig, och har skrivit en liten Att-göra-lista som jag ska försöka bocka av så mkt som möjligt på.

¤ Rida Bullen(uteritt)
¤ Diska
¤ Städa
¤
Promenad/ joggingtur med Viggo
¤ Borsta av viggo(han fäller..)
¤ Vattna blommor
¤ Hänga upp talgbollar till fåglarna
¤ Tvätta kläder/sängkläder
¤ Tvätta bilen
¤ Handla
¤ Ridskolan 17.30

Sådär ja! Där har vi min lilla lista. Ska vara på en föreläsning på ridskolan på eftermiddagen, så jag måste hinna med så mkt som möjligt tills dess.

Nu ska jag äta frukost. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0