En dag i Uppsala

Igår var jag i uppsala några timmar för att handla lite smått och gott. Fick tag i nästan allt jag skulle köpa, så jag är nöjd!
Dessutom handlade jag upp 2 presentkort jag fått tidigare, så jag gjorde inte av med speciellt mkt pengar :)
Det här inhandlades:
¤ Ett par svarta jeans
¤ En mysig tröja att ha när jag jobbar
¤ En t-tröja till mamma
¤ Torrshampoo
¤ Mascara och deo(rea, så jag hamstrar lite!)
¤ Diadem
¤ Hårmousse

Tror det var allt..



Men nu är det näst intill sluthandlat till mig själv för ett tag. Dags att börja fundera på julklappar! Syrrans present är så gott som färdig att slå in, men annars har jag inte kommit speciellt långt i julklappsinhandlandet.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0