God morgon :)

Kl är snart 4 på morgonen och jag ska (som vanligt på fredagar) jobba morgon/förmiddag. Sov kvar på jobbet av flera anledningar..
¤ Johnnie jobbar eftermiddag och kommer hem mitt i natten, så hans sällskap är inget jag missar.
¤ Väglaget är inte det bästa. Att åka hem en fin sommarkväll är en helt annan sak..!
¤ Hinner knappt hem innan jag ska tillbaka igen.

Har sovit som en liten gris så jag känner mig rätt utvilad. Har bara sovit ca 5 timmar, men jag känner mig så utvilad jag kan bli på dom timmarna.. Brukar nästan alltid vakna till nån gång mitt i natten av oro över att jag ska försova mig när jag ska mjölka på morgonen, och jag har för mig att jag gjorde det den här gången med. Samtidigt har jag drömt en hel del konstiga drömmar..

Nä, nu ska jag ut och jobba!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0