Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Firandet av pappa var väldigt trevligt, men tyvärr kunde inte Jimmy komma.. Det är ju alltid lite tråkigt när inte alla kan vara med!
Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Mobiler, kläder, djur, vinterdäck..ja, ni fattar!


Jag idag:


Pappa fick en jättefin tröja av mig och syrran som passade perfekt. Vi gav honom en förra året också som sen blev hans favorittröja, så varför inte köra en "favorit i repris"?
Älsta brorsan och hans flickvän gav honom godis(han är en riktig godisråtta) och 3 trisslotter. Han vann dock "bara" 25 kr :)

Nu är jag som sagt hemma igen och ska fortsätta städa. Har varit på riktigt städhumör den här helgen och det måste utnyttjas!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0