Nytt jobb?

Hejsan! Får ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag har haft fullt upp!

Ska iväg och rida, så jag tänkte inte skriva nåt längre inlägg den här gången. Tänkte bara meddela att jag blivit erbjuden ett nytt jobb av en bonde här i närheten!
Det är frestande och tåls att fundera över då jag slipper ha så långt till jobbet. Men samtidigt trivs jag jättebra som jag har det nu.

Vi få se :)

Förövrigt har det inte hänt speciellt mkt som är värt att skriva om. Igår var jag och chefen på studiebesök på en gård. Alltid kul att se andra gårdar och få lite nya idéer om hur man ska göra på sin egen. Nu har ju inte jag nån egen gård, men jag jobbar på en..ni fattar!

Nä, nu måste jag sticka om jag ska hinna rida innan jobbet!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0