Jobb och "The inglorious bastards"

Igår jobbade jag eftermiddag på en gård här i närheten, samma gård som erbjudit mig jobb. Jobbandet gick jättebra och det känns väldigt lärorikt att besöka andra gårdar emellanåt. Man blir ju så lätt hemmablind!
Pratade dessutom lite om jobberbjudandet och nu vet jag ungefär hur jag ska göra :)
Behöver sällan välja, så jag hamnar sällan i såna situationer..

När jag kom hem skuttade jag in i duschen och sen blev det pizza framför en rätt intressant film. "The inglorious bastards" var namnet på den.


Handlingen var väldigt intressant.. precis som slutet! Men jag rekomenderar den, för det var ingen vanlig, tråkig film om andra världskriget :)

(den långhåriga killen är störtskön!!)

Om jag har förstått det rätt så finns det en nyinspelning på filmen. Vi såg iaf den äldre..(från 1978). kanske man ska ta och se den nya också för skojs skull?

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej ! Håller med dig om det du kommenterade hos Linn & Ingrid om broddar !

2010-11-28 @ 13:27:01
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: C A R R O

hah ser rätt dölig ut ;) var den det?? :)

2010-11-28 @ 13:55:22
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0