Bloggdesign

Nu är ena halvan av min arbetsdag avklarad! Bara resten kvar..

Sitter och kikar runt lite här på internet just nu. Är väldigt sugen på att ändra bloggdesignen eftersom jag vill ha en så personlig blogg som möjligt. Jag vill alltså ha nåt som ingen annan har och som passar mig! Det är klurigt att fixa en själv, och det tar mkt tid.
Den tiden har inte jag, så det är därför det inte hänt så mkt med designen. Det värsta är ju att om jag väl börjat ändra, kan det ta hur många timmar som helst eftersom jag inte ger mig förrän jag är nöjd..!
Hade jag varit mer seriös med min blogg hade jag kanske bett nån fixa de åt mig, men fullt sååå viktigt är det ju inte.
Det är kul att skriva av sig och mina vänner håller sig uppdaterade. Det är därför jag skriver!

Hur intressant det jag skriver är för er läsare vet jag inte, men eftersom antalet besökare sakta men säkert ökar måste det ju vara nåt som intresserar. Jag tror ju iaf inte det beror på alla kobilder :)

Kom gärna med idéer till designen!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0