En bra morgon :)

Sitter här i min ensamhet och äter frukost. Johnnie har åkt för att fixa lite grejer och jag ska strax vidare jag med. Alltså gör det inte speciellt mkt att jag är ensam hemma, hinner alltid med mer då!

Har hittills haft en riktigt bra morgon. Det är numera sällan jag lugnt får vakna upp vid Johnnies sida och sen ligga och småprata ett bra tag innan man kliver upp. Älskar dom dagar som startar så! Och idag är en sån dag :)
Efter att vi klivit upp tog jag Viggo med mig på en promenad/joggingrunda.

Nu när jag är klar med frukosten ska bara tänderna borstas och sen bär det av hem till mamma och pappa. Det är perfekt väder för en uteritt!

Kl. 17.00 ska jag träffa Heidi i stan och sen ska jag, hon och Camilla spendera kvällen tillsammans. Vi ska sova över hos Heidis pojkvän som bor i stan för att sen kunna åka tidigt imorgon. Vi ska ju nämligen till Ullared då!

Nu ska jag dra vidare!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0