God morgon på er alla!

Hejsan!

Klockan här på datorn visar just nu 02.54 och jag har precis ätit frukost. Ska nämligen jobba hela dagen idag också. Men sen börjar min helg, så imorgon tänkte jag åka hem och rida.

Funderade på om jag skulle ladda upp en bild på mig här, men kom fram till att en nyvaken Anna inte är nåt att se. Ser ut som vilken nyvaken person som helst!

Ridningen gick jättebra igår. Trodde att jag skulle vara trött, men var istället hur pigg som helst. Har kommit in i att jobba så här mkt nu, så jag blir inte lika trött längre. Nu är det riktigt kul att jobba istället!
Fick iaf Sessan att gå i relativt lugn galopp igår, vilket helt klart är ett framsteg då hon helst av allt mer eller mindre vill skena..

Nu måste jag gå och borsta tänderna.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0