Hemmaspa :)

Hejsan!
Idag är jag ledig, men trots det vaknade jag kl. 6 i morse och var hur pigg som helst. Sen somnade jag om, och gick upp vid 10. Borde ha gått upp när jag vaknade tidigare, för nu känner jag mig istället trött och slö. Sov nog lite länge..

Johnnie har åkt för att jobba, så jag blev kvar ensam hemma. Ska iväg strax jag med, men ville ta en dusch och äta frukost först.
Bestämde mig för att lyxa till det lite och få lite spa-känsla! När duschen var klar smetade jag in ansiktet med en ansiktsmask. Även håret har fått en inpackning :)





Köpte masken på julmarknaden för några veckor sen. Hade aldrig testat märket förr, och än så länge är jag nöjd!

Nu ska jag smörja in kroppen med en lyxig lotion och sen äta frukost.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha jag gick upp klockan 13.00 idag !! å känner mig fortfarande trött

2010-10-31 @ 13:36:35
URL: http://gustavssontankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vet, sover man för länge blir man minst lika trött som om man sover för lite.. haha!

2010-10-31 @ 17:53:39
URL: http://jagoverleveralltutomdoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0