Sovmorgon

Hejsan!
Tänkte bara skriva några rader innan jag åker till jobbet :)

Jag tog sovmorgon idag, men frågan är om jag blev så mkt piggare.. känns mest som om jag sovit bort halva dagen!
Har iaf varit ute på promenad med Viggo, alltid nåt! Sen har jag bara ätit frukost och läst morgontidningen. Kommer inte hinna nåt mer eftersom jag måste packa och åka till jobbet nu. Ska bo kvar på jobbet nu när jag ska jobba både morgon/förmiddag och eftermiddag. Dessutom börjar vägarna bli lite lömska nu när vintern är på ingång, så att ge sig ut kl 03.00 på mornarna när man är nyvaken kännas inte lockande.

Har börjat kolla runt lite på internet efter lite snygga kläder att ha på jul, nyår och andra festligheter/högtider som väntar nu i slutet på året. Dags att handla lite nytt nu!

nä, får prata mer om det sen. Måste packa!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0