Äta bör man, annars dör man!

Nu är jag mätt i magen! När jag bor här på jobbet behöver jag då aldrig gå hungrig :)

Förut i dag åt jag rester från igår till lunch. Kyckling, ris och vitlökssås - Mums! Efter det blev jag bjuden på efterrätt(choklad) och till sist serverades det kaffe. Först tänkte jag inte ta, men kände att det nog behövdes eftersom jag började känna mig mör efter att ha jobbat sen 04.00 i morse. Det var nog det godaste kaffe jag smakat!
Och pigg blev jag, det ska gudarna veta!

Dagen flöt på jättebra. Snälla kor, bra samarbete med lasse och humöret näst intill på topp(blev lite seg mitt på dagen pga att energin började ta slut, dags för mat!). Fick en hel del vettigt gjort oxå, jag är värd min lön :)
Ja, det gör ju oxå jobbet lite lättare, ser hur semesterpengarna rullar in!

Nu på kvällen, efter att jobbet var klart, skuttade jag in i duschen en snabbis för att sen kila över till chefens mor och far för att äta kvällsmat. Hade inte hunnit bli hungrig efter den ordentliga lunchen jag åt, men det finns alltid plats för lite mer mat! Sen blev det efterrätt, så nu är jag lika mätt igen..

Imorgon ska jag jobba nästan hela dagen om allt går som det ska. För om inget speciellt händer, kommer jag få smita ifrån och åka till min ridlektion. Sen ska jag jobba hela lördagen. Men jag tänkte nog(om Johnnie inte jobbar) sova hemma natten till lördag. Om Johnnie jobbar eller liknande åker jag tillbaka till jobbet direkt. Ryktades om att det skulle serveras pizza här på jobbet fredag kväll :)

Nä, nu har jag inget mer att säga om det.
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0