Heldagsjobb!

Sitter här på jobbet just nu. Har nämligen jobbat förmiddag och ska jobba i eftermiddag också pga skörd. Det är bäst att passa på att skörda ensilaget nu när det är bra väder!

Har för var dag insett att en blogg tar väldigt mkt tid om man vill uppdatera den regelbundet och i huvudtaget hålla den personlig och intressant. För mig, som är ovan, tar det ett bra tag att bara ändra designen lite. För jag kan inte sluta förrän jag fått det exakt som jag vill ha det!
Sen att lägga in foton och skriva lite om dagens bestyr tar sin lilla tid det med, iaf för mig som inte har tillgång till snabbt internet..

Förmiddagens jobb har iaf gått bra, nu har jag bara eftermiddagen kvar :)
Johnnie har ända sen han klev upp klagat på att han har ont i magen och inte mår så bra. Hoppas verkligen inte att han får nån form av sjukdom nu, för både hans och min skull. Jag hoppas på att han bara ätit något som hans mage inte gillade..

I helgen ska jag och pappa försöka åka och kolla på några transporter. Vill ha!! Eller rättare sagt..Vill köpa!

Har egentligen inte så mkt mer att skriva. Sitter ju alldeles ensam på jobbet och surfar på internet.. Inte kan jag lägga in några bilder heller, för jag har varken sladden som behövs eller några nya bilder att visa :)

Vilken tråkig människa jag är! iaf idag..

Nya favvolåtar:

Shontelle - "Impossible"
Eminem ft Rihanna - "Love the way you lie"

Ha en bra dag!

Tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0