Mer traktorkörning :)

Hittills har min fredag varit riktigt bra. Känner att jag har fått mycket gjort, eller nja.. mycket kanske var att ta i. Men jag har haft fullt upp hela tiden fram tills nu. Det är ju så jag vill ha det! Det är först då jag blir nöjd med vad jag åstakommit :) Jag har höga krav på mig själv..

Mjölkningen flöt på rätt bra och när den var avklarad åt jag lite innan det var dags att byta av chefen som var ute på en åker och vältade.



För er som inte är insatta: En vält använder man för att packa till jorden så att fröna har bättre förutsättningar till att gro. Det är iaf vad iaf fått lära mig!







Har lite huvudvärk just nu, inte helt ovanligt nu när värmen kommer tillbaka. Har lätt för att antingen spänna mig(spänningshuvudvärk) eller så dricker jag helt enkelt för lite. Att jag aldrig lär mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0