Födelsedagsfirande :)

Igår åkte jag och Johnnie hem till min mamma och pappa för att fira deras födelsedagar. Dom fyller år med några dagars mellanrum vilket är väldigt praktiskt när det ska firas :)

Pappas tårta:


Mammas tårta:


Syrran gillar att baka och är riktigt duktig på de! Kolla in den här fruktkorgen till exempel. Allt i korgen är av masipan :)


Hon hade även gjort en häftig chokladask(av choklad!)..


..med chokladpraliner i!


Pappa fyllde 60 år och fick ett växthus. Där kan han odla sina tomater och vindruvor :)


Jag! Inte ens 23 år och har redan rynkor runt ögonen :) Ler för ofta!


Har bilder på familjen, men jag är väldigt osäker om jag vill lägga ut såna bilder. I så fall måste dom få godkänna det.. Har lagt ut bilder på dom, men jag är som sagt osäker! Har nåt väl hamnat på internet, finns det för alltid kvar där..

Det var en jättetrevlig eftermiddag och alla var nöjda och glada när vi skiljdes åt.

Nåt jag inte får glömma att berätta är att älsta brorsan och hans flickvän har förlovat sig! Försökte fota ringarna, men kameran var för dålig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0