Dag i stan!

Idag har jag varit i stan och träffat två av mina närmaste vänner, Malin och Emilia. Skönt att träffa tjejerna igen och bara prata om allt! För med dom kan man verkligen prata om allt med.
Fick en liten uppdatering om hur deras liv ser ut och som vanligt blev det mkt skratt varvat med allvar. Skrattar nog aldrig så mkt som när jag är med mitt almunge-gäng! Dom tar liksom fram den "riktiga" Anna :) Den barnsliga, busiga och glada Anna! Det finns ju en anledning till att dom jämför mig med disney-figurer..

Är sällan i stan numera så när jag väl är det brukar jag passa på att handla en del. Idag blev det lite gott och blandat - hårprodukter, 2 tröjor, rakblad, nya underkläder m.m.
Svängde förbi hööks innan jag åkte hem och där handlade jag en hel del.. Men som sagt, det är inte ofta jag handlar!   


# En mysig tröja
# 2 t-tröjor
# Nya ridvantar!
# Schabrak(rea)
# Ny grimma till Mirran(hennes är gammal och väldigt sliten)
# Ridstrumpor(Fick dom billigt)

Har blivit rätt snål på senaste tiden då nästan allt jag handlar är på rea. Känns liksom bättre då, eftersom jag får fina saker för bättre pris. Och jag inpulsköper aldrig nåt längre, snarare tvärt om. Minsta lilla osäkerhet gör att jag skippar det helt och drar vidare. Duktig flicka :)

Förresten! Glömde nästan skriva att jag klippt mig idag! Passade på när jag ändå var i stan, och det vore kul att känna sig lite snygg i håret nu när jag snart fyller år. Känner mig mkt snyggare i håret nu än innan, såg ju ut som ett skatbo!

Nu har jag bytt om till mjukiskläder och ska äta lite. Sen ska det städas! Ser ut som en svinstia här hemma!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

hey babe! Superkul att ses idag! Kände mig mycket gladare efter det :D Du var som sagt supersnygg och fräsch i din nya frisyr! Känner mig inspirerad att boka en tid till mig sj :) Längtar till nästa lörd! Kram :)

2011-04-09 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0