Jobb!

Det är helg och jag är på jobbet :)

Chefens bror gifter sig idag, så alla har åkt dit och kommer hem först imorgon. Därför får jag hålla i rodret till som återvänder vilket känns kul. Får hoppas att korna sköter sig bara!

Regnet öser ner, men det gör inte så mkt. Gillar nämligen när det regnar och har inget emot att jobba utomhus när det öser ner, bara jag har ombyte. Byxorna blev plaskvåta när jag var ut och kollade djuren på betet, så jag har precis dragit på mig ett par torra. Älskar den känslan, att komma in helt genomblöt och byta till torra kläder!

Nu ska jag äta, sen är det dags för mjölkning. En granne kommer och hjälper till med att fixa foder till djuren, så jag behöver inte göra så mkt mer än vanligt.

Återkommer säkert med fler inlägg ikväll!



Mysig sovställning! Obs: hon vilade alltid med benet såhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0