Lördag

Har inte gjort så mycket idag. Mest tagit det lugnt, vilket jag förtjänar efter en hård vecka.

Sov rätt länge, sen åt jag lite innan jag och vovve åkte hemifrån. Köpte avmaskningsmedel åt katten och foder åt fölis. Imorgon kommer hon!

Åkte sen till Åsa(där jag ska ha fölis över vintern) och diskuterade lite med henne. Vi fikade lite och under tiden sprang Viggo och en valp dom är hundvakt åt runt, runt, runt. Valpen var outtröttlig! Viggo lessnade tillslut och la sig ner, medans valpen hoppade runt. Tänkte fota, men det var ingen idé... det var ju full fart hela tiden på den lilla!

När jag åkt därifrån hörde syrran av sig. Hon ville ha skjuts från Öregrund. Ja, varför inte? Jag och vovve åkte dit och körde hem henne. Nu är vi hemma och tar det lugnt.

Eventuellt ska vi åka och äta ikväll. Vore gott, för jag är hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0