Ensam..

Sitter här ensam med datorn i knät, tv:n påslagen och en varm brasa för att få upp lite extra värme här i vardagsrummet. Har precis kommit hem från jobbet efter att ha jobbat över lite.
Efter mjölkningen sysselsatte jag mig med att klippa kvigor. Jag tycker att det är rätt kul, så jag jobbade över med flit pga det.

När jag väl kom hem skulle Johnnie precis åka och jobba. Jag ville verkligen inte att han skulle åka.. Det kändes ungefär som när man är nykär och inte kan vara ifrån varandra. Det var längesen jag kände så, för man har ju vant sig vid att vi inte ses så ofta pga jobb, ridning, kompisar osv.
Men både han och jag vet ju att han måste jobba, så jag fick låta honom gå. Men det var faktiskt jobbigt idag!
Saknar honom redan..


Det kurrar i magen så det är hög tid att äta. Äter alltid så dåligt på fredagar, kan inte fatta varför..

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0