Finfin söndag!

Har precis klivit upp ur sängen. Blir alltid jobbigare att kliva upp när Johnnie jobbar eftermiddag, dvs har sovmorgon..
Satte mig direkt vid datorn för att betala dom räkningar som jag fått den här månaden, men då hade dom såklart "driftstörningar" på swedbanks hemsida. Jippi.. Ska testa igen lite senare, annars får jag väl ta det ikväll.

Gårdagen var väldigt trevlig. Först var jag ju hem och red, sen tog jag det rätt lugnt mitt på dagen innan det var dags att laga mat. Det blev köttfärssås och spaghetti, en riktigt god sådan :)
Pontus umgicks med oss hela kvällen och det blev minst sagt konsiga samtalsämnen tillslut!

När maten var uppäten och en matlåda fixad, åkte vi och handlade. Förutom mjölk och annat vanligt man handlar köpte vi chips och godis. På söndagar får man lyxa till det lite!
Dessutom kan jag nämna att vi träffade halva Johnnies släkt i affären.. haha!

Kvällen avslutades med att kolla på Wallander och äta riktigt onyttigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0