Besök i stan

Igår var jag iväg till Uppsala en sväng för att träffa Malin, en av mina bästa vänner. Vi gled ifrån varandra när vi började på olika gymnasier, men nu har vi hittat tillbaka till varandra. Det roliga med Malin är att vi är så otroligt lika varandra. Har aldrig mött nån som är så lik mig!
Då syftar jag inte på utseendet, utan allt annat. Vi tänker lika, har samma intressen, var lika snabba på idrotten och hoppade lika högt när vi hoppade höjdhopp :)

Vi har saknat varandra under den tiden vi varit ifrån varann, men nu har vi börjat ses igen. Och vi har lika kul varje gång. Vi pratar om allt!

Efter att ha fikat och pratat i timmar skiljdes vi åt och jag gick en kort sväng på stan. Handlade inte mkt, fast att jag var sugen på att shoppa. Men parkeringstiden höll på att gå ut så jag hann inte.
På kicks handlade jag lite smink och solkräm. Laddar upp lite inför semestern och sommaren!



Blev medlem hos Kicks också. Hon i kassan undrade, och jag handlar ju trots allt mkt smink och hårprodukter där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0