Gott Nytt År!

Precis som vid julfirandet får bilder sammanfatta kvällen..

Här har vi nästan hela gänget! Johnnie fattas, Pontus gömmer sig och efter maten kom två gäster till. Men ändå! Vi serverade marinerad fläskfilé med potatisgratäng. Till efterrätt serverades pannacotta(stavas de så?) med bär. Jag var "bossen" i köket, men fick hjälp av Johnnie, Pontus och Emilia.


Jättegott vin!


Jag och Pontus gör upp om vem som är starkast. Han vann...men han fick kämpa!


Blev inga bra bilder på fyrverkerier..


Jag och Emilia. Jag är alldeles blöt, för Pontus kastade ut mig i snön..


Hmm...Jag visar att jag kan vända på tungan..!


Visste inte vad jag skulle ha på mig, så det blev detta!


Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hey babe! Tack för senast! Det var kul, det var bra bilder du la upp på bloggen oxå. Gillade den på dig och mig verkligen och om jag får säga det sj - vad snygg i håret man var! Haha. Kram :)

2011-01-04 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0