Mätt i magen :)

Sitter och kollar på programmet "Fuskbyggarna" just nu. Har precis ätit middag(ja, jag äter alltid middag så här sent på vardagar) och jag är riktigt nöjd med maten.
Gjorde en fiskgryta, och eftersom jag inte är så jätteförtjust i fisk var jag lite tveksam till om det skulle bli gott. Johnnie är inte heller så intresserad av att äta fisk, så det gäller att laga goda fiskrätter i det här hushållet :)

Den var supergod! Helt klart nåt jag kommer laga igen.



Om nån är intresserad av recept eller nåt får ni höra av er. För isf ska jag anstränga mig lite extra och klottra ner receptet i ett inlägg :)

Johnnie är hos sin pappa som fyller år idag, så han har inte smakat på maten än. Om han gillar det, är det helt klart en god gryta. Johnnie är kräsen!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0